הרב פרץ העביר הצעה לח"כ יוגב: תמיכה או הדחה

איתי גדסי 1 Comment on הרב פרץ העביר הצעה לח"כ יוגב: תמיכה או הדחה

הבית היהודי: על רקע הקריאות של שקד וסמוטריץ' לקיים פריימריז במפלגה לכולם. הרב פרץ מנסה לבנות סביבו מחנה תומכים. במסר ששיגר למוטי יוגב הציע לו או תמיכה או הדחה

הרב פרץ צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המתיחות בבית היהודי: הרב רפי פרץ העביר ביום שלישי האחרון למוטי יוגב הצעה לברית בין השניים. או שמוטי יוגב יתמוך בהרב פרץ כיו"ר המפלגה או הדחה.

על פי ההצעה: יוגב יישאר ממקומו ברשימה והרב רפי פרץ לא ישתמש בזכות לשריון שעומדת לרשותו, דבר שהיה דוחק אותו לתחתית הרשימה במקרה של ריצה משותפת. כך חושפת עטרה גרמן.

הרב רפי פרץ נמצא כעת במלחמה על הישרדותו כיו"ר הבית היהודי. קולות במפלגה קוראים לפתוח את המפלגה לפריימריז או להחליף את ראש המפלגה. הרב פרץ אמר למקורביו לאחרונה כי הוא לא מבין למה איילת שקד רוצה להדיח אותו. בדרישתה לפתוח את המפלגה לפריימריז. הרב פרץ הוסיף כי אם הוא היה מביא 7 מנדטים היו דורשים להדיח אותו.

בתגובה לדברים אמרו בסביבתה של שקד כי "הרב רפי, שכרגע מביא אחוז בסקרים – שלא ידבר על שבעה מנדטים. כמו כן, מנהיג פוליטי לא צריך לחשוש מפריימריז. הליך דמוקרטי הוא לא הדחה. מרכז המפלגה שלו דורש פריימריז. להם הוא צריך לתת תשובות מדוע הוא מסרב".

 



1 תגובות

מיין תגובות